سرخط خبرها

بردهای آرمانی ذوب آهن|سرنوشت گروه A به بازی آخر گره خورد

  • کد خبر: ۹۵۰۶۷
  • ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
بردهای آرمانی ذوب آهن|سرنوشت گروه A به بازی آخر گره خورد
تیم بسکتبال ذوب‌آهن برابر مس کرمان با درخشش آرمان زنگنه به پیروزی رسید.

یاسر سماوات/شهرآرانیوز، تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان با تداوم بازی‌های درخشان آرمان زنگنه ۷۸ - ۶۸ مس کرمان را شکست داد و به رتبه دوم جدول رده‌بندی گروه A رسید تا دیدار این تیم برابر شهرداری گرگان، تعیین‌کننده تیم‌های اول و دوم گروه باشد.

شروع خوب مس
لی‌آپ ویلیامز سبد اول بازی بود و سجاد مشایخی هم سبد نخست ذوب را دشت کرد. ویلیامز دوباره سبد گرفت و این بار آرمان تلافی کرد. امتیازگیری کاردوست و مشایخی نتیجه‌اش تساپی در ۶ بود. سیامک ترابی‌خواه اولین ۳ امتیازی بازی را زد و فرید اصلانی این ۳ را جواب داد. دو شوت ۳ امتیازی پیاپی ایگور شوماکف را فرید و آرمان جبران می‌کنند تا بازی در ۱۵ مساوی شود، اما شوماکف دست بردار نبود و سومین ۳ امتیازی را هم شلیک کرد. ۵ امتیاز دیگر از ویلیامز مقابل تک فلوتر اصلانی، به برتری ۲۳ - ۱۷ مس در کوارتر نخست می‌انجامد.
اندوان اشکان خلیل‌نژاد و ۳ امتیازی آرمان نتیجه را ابتدای کوارتر دوم در ۲۳ به تعادل می‌کشد.
ذوب‌آهن با ۳ پرتاب ۳ امتیازی آرمان، اصلانی و امیرعلی قلی‌زاده، مقابل امتیازگیری ویلیامز و کاردوست، ذوب را پیش می‌اندازد. شوماکف یکی را جبران می‌کند. ۶ امتیاز پیاپی ارسلان کاظمی و ۳ امتیازی اکبری، مقابل پرتاب‌های آزاد فلاحت و ویلیامز و سبد ۳ امتیازی ترابی‌خواه، ذوب‌آهن را ۴۵ - ۳۹ برنده به رختکن می‌فرستد.

اختلاف دورقمی
کوارتر سوم هم با ۳ امتیازی ترابی‌خواه آغاز شد. ارسلان با ۴ امتیاز اختلاف را حفظ می‌کند. ذوبی‌ها اختلاف را به ۱۳ هم می‌رسانند و مس با تلاش کاردوست، شوماکف، ویلیامز و فلاحت فاصله را تک‌رقمی می‌کنند تا نتیجه ۶۳ - ۵۵ شود.

صعود ذوب به رتبه دوم
قلی‌زاده سبد اول کوارتر آخر را می‌گیرد و در ادامه ذوب با ۳ امتیازی خود امیرعلی به ۷۰ می‌رسد. ارسلان و اکبری اختلاف را بیشتر می‌کند. مس با کیومرث رومیانی به ۶۰ می‌رسد. آرمان روز خوبش را با لی‌آپ تکمیل می‌کند و قلی‌زاده ذوب را به ۷۸ می‌رساند. آنطرف ویلیامز و فلاحت سبد می‌گیرند ترابی‌خواه هم با آخرین ۳ امتیازی کار خوبش را کامل می‌کند. ذوب‌آهن ۷۸ - ۶۸ فاتح بازی می‌شود و به رتبه دوم گروه A می‌رسد.
آرمان زنگنه (۳۱:۰۸ دقیقه) با ۱۵ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۵ پاس گل، ۲ توپ‌ربایی و ۲ بلاک دبل دبل کرد و با کارایی ۳۲ چهره ممتاز این دیدار بود.
ارسلان کاظمی (۲۸:۱۲ دقیقه) با ۱۴ امتیاز و ۱۶ ریباند دبل دبل کرد و با کارایی ۲۷ دیگر بازیکن موفق ذوب‌آهن بود.
سیامک ترابی خواه (۳۸:۳۸ دقیقه) با ۱۲ امتیاز، ۵ ریباند۴ پاس گل و کارایی ۲۰، موثرترین بازیکن مس کرمان بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->